پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 182010
تغييرات نرخ بيکاري در ۳۱ استان
تاریخ انتشار : 1394/04/11 08:46:23
نمایش : 894
براساس تازه‌ترين گزارش مرکز آمار ايران، نرخ بيکاري در ۲۰ استان کشور دورقمي و در ۱۱ استان تک رقمي است، ضمن اينکه نرخ بيکاري استان سمنان از ۱۷.۴ درصد بهار سال ۹۳ به ۱۰.۷ درصد در بهار امسال کاهش يافت.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، استان تک رقمي است؛ با اين توضيح که ۵ استان از ۱۱ استان تک رقمي بالاي ۹ درصد و در مرز دورقمي شدن قرار دارند.

همچنين در بهار امسال بيکارترين استان کشور کهکيلويه و بويراحمد با ۱۶ درصد و پُرکارترين استان نيز کرمان با ۵.۹ درصد بيکار بود. فاصله بيکاري در بين استان‌هاي کشور همچنان بالا و به ميزان ۱۰.۱ درصد است که نشان دهنده لزوم اتخاذ سياست‌هاي مناسب مقابله با بيکاري از سوي دولت است.

در بهار سال ۹۳ تعداد ۹ استان داراي نرخ بيکاري تک رقمي و ۲۲ استان دو رقمي بودند. فاصله بيکاري استان‌ها در بهار سال گذشته ۱۰.۲ درصد بود و استان سمنان با ۱۷.۴ درصد بيکارترين استان کشور و مرکز و تهران با ۷.۲ درصد؛ پُرکارترين استان‌ها بودند.

جدول تغييرات نرخ بيکاري در ۳۱ استان و مقايسه آن با بهار ۹۳

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html